Azerbaycan U-16 kadın milli takımı, Bakü'de düzenlenen UEFA Gelişim Turnuvası'ndaki ikinci maçını da kaybetti. Sport24.az'ın haberine göre, takım Romanya'nın ilgili yaş grubundan oluşan takımıyla yaptığı maçta 1-7 mağlup oldu.
Daha önce takım Litvanya'ya 1-4 mağlup olmuştu.
Maçlar Bina Stadyumu'nda oynanıyor.
Hatırlatalım ki, U-16 11 Mayıs'ta saat 12:00'de Gürcistan takımıyla karşılaşacak.