"Atletico Madrid", "Mundo Deportivo"ya sosyal medyada "Barcelona" ile neden dalga geçtiklerini ve forvet oyuncusu Julian Alvarez'i satmayacaklarını açıkladı.
Idman.Biz'in haberine göre, daha önce "Atletico", "blaugrana" oyuncuları Lamine Yamal, Pedri ve Rafinha'yı transfer etmeyi teklif eden üç paylaşım yapmıştı. "Atletico", Bad Bunny konserlerine biletler, bir paket ay çekirdeği ve oyuncuların transferi için başka teklifler sunmuştu.
"Bu bir şaka veya mizah gibi görünebilir, ancak aslında çok ciddi. Uzun zamandır "Barcelona"ya çok kızgınız. Bu, Katalan kulübüne ne yaptıklarını göstermek için ironik bir şekilde yapıldı.
Fabrizio Romano'nun, "Barcelona"lı gazetecilerin haberleri, ["Atletico" başkanı] Cerezo'nun "Barcelona"ya öğle yemeğine geldiği ve Julian ile ilgili Laporta ile görüşmeler hakkında uygunsuz sorularla bombardıman edildiği ve karma alandaki oyuncularımıza yöneltilen sorular.
Bize gönderildiğine dair bilgi var, ancak "Atletico"ya herhangi bir teklif ulaşmadı. Artık bitti. Çok kızgınız ve bunu göstermenin yolu buydu.
Açık olan bir şey var: "Atletico" tüm kartları elinde tutuyor. Oyuncu [Alvarez], 500 milyon Euro'luk serbest kalma maddesiyle korunuyor ve 2030'a kadar uzun vadeli bir sözleşmesi var. Ondan çok memnunuz. Uzun vadeli bir sözleşmesi var, tamamen korunuyor ve gelecek sezon ona güveniyoruz.
Kulüp şu anda "Barcelona" ile ilişkilerini kesmeyi düşünmüyor, ancak oyuncusuyla ilgili benzer durumlara artık tahammül etmeyeceğini açıkça belirtti.
Julian, birkaç yıl içinde ödenecek sabit bir ücret ve bonuslar karşılığında sözleşme imzalayamaz. Bu, La Liga genel merkezine yatırılması gereken 500 milyon Euro'dur.
"Barcelona" doğru davransaydı, menajer müdahale etmezdi. Ancak kulübü atlarsanız, bu yanlış bir şey yaptığınız anlamına gelir. Menajerler bundan para kazanıyor. Bu normal. Genellikle bunu yaparlar çünkü işleri bu. Sorun "Barcelona"da!" - "Atletico"daki bir kaynak "Mundo Deportivo"ya söyledi.