Arsenal teknik direktörü Mikel Arteta, Şampiyonlar Ligi yarı finalinde "Atletiko" ile karşılaşma hakkında düşüncelerini paylaştı. Sport24.az'ın haberine göre, takımlar arasındaki ilk maç çarşamba günü, yarın Madrid'de oynanacak:
"Newcastle" üzerindeki zafer etkileyiciydi. Bu bize güven verdi. Şampiyonlar Ligi yarı finalinde art arda ikinci yıl oynamak inanılmaz. Kazanmak ve avantaj elde etmek istiyoruz.
"Atletiko", bu turnuvada büyük deneyime sahip bir teknik direktörü olan mükemmel bir takım. Bu oyunun ne kadar zor olacağını biliyoruz. Önceki gibi aynı güvenle oynamalıyız. Olmak istediğimiz yerdeyiz ve bunu hak ettik. Bir fırsatımız var ve onu kullanmalıyız.
7 yıl önce bu takım Şampiyonlar Ligi'nde yoktu, şimdi ise büyük ilerleme kaydettik. Çok çalıştık ve bu şansı değerlendirmek istiyoruz. En iyi dört takım arasındayız. Buna ulaşmanın ne kadar zor olduğunu hayal edin.
Benim ve Simeone'nin futbola büyük bir tutkusu var. Onu her zaman hayranlıkla izledim, ancak her birimizin kendi tarzı var. O bir örnek. Avantaj elde etmek istiyoruz. Yarın bizi müthiş bir oyun bekliyor. "Atletiko"nun rakibi sıkıştırdığı anlardan kaçmak istiyoruz. Onları analiz ettik".