Kaleci Antonin Kinski yeni bir sözleşme imzaladı "Tottenhem" ile.
Spor.Biz bu konuda gazeteci Fabrizio Romano'ya atıfta bulunarak bilgi verdi.
Kaynakların bilgilerine göre, taraflar 2031 yazına kadar süren bir sözleşme imzaladılar ve sözleşme imzalama fırsatları da var. Kinski'nin baş antrenör Roberto De Zerbi'nin ilk kalecisi olduğu ve Guglielmo Vicario'nun kulüpten ayrılacağı bildirildi.
Antonin Kinski geçmiş sezon "Tottenhem Hotspur"da tüm müsabakalarda 10 maçta yer aldı ve üç kez kalesini korudu. Onun transfer değeri 15 milyon euro olarak değerlendiriliyor.