Türkiye'nin "Fenerbahçe" futbol kulübünün eski başkanı Ali Koç'un, İspanya'nın "Sevilla" futbol kulübünün kontrol hissesini almak için harekete geçtiği bildiriliyor.
İdman.Biz, Türk medyasına atıfta bulunarak, Koç'un İspanyol temsilcisinin hissedar yapısı, mali durumu ve olası satın alma koşullarıyla ilgili ön araştırma yaptığını bildiriyor. İddiada, "Sevilla"nın kontrol hissesinin alınması ve kulübe ek mali yatırım için yaklaşık 150 milyon euro (300 milyon AZN) işlem bütçesinden bahsediliyor.
Bilgide, "Sevilla" içinde Del Nido ailesi etrafında devam eden yönetim anlaşmazlığının kulübe yeni yatırımcı çekme olasılığını artırdığı belirtiliyor.
Türk basını, Koç'un "Fenerbahçe"deki son başkanlık yarışında aday olmamasını da bu planla ilişkilendiriyor.
Belirtmek gerekir ki, "Sevilla" son yıllarda hem spor sonuçları hem de mali durum açısından zor bir dönemden geçiyor.