Karabağ'ın futbolcuları Abbas Hüseynov ve Elvin Caferkuliyev Rezervler Ligi'nde gol attı. Sport24.az'ın haberine göre, kanat oyuncuları 24. haftada Karabağ-2'nin Zire-2'yi yendiği maçta fark yarattılar.
Hüseynov 49. dakikada rakip ağları havalandırdı. Caferkuliyev ise 73. dakikada penaltıyı başarıyla kullandı. Karşılaşma Karabağ-2'nin 5-1'lik galibiyetiyle sonuçlandı.
Belirtmek gerekir ki, Elvin Caferkuliyev ve Abbas Hüseynov disiplin kurallarını ihlal ettikleri için teknik direktör Gurban Gurbanov tarafından ana takımdan uzaklaştırıldılar.