Azerbaycan'ın 19 yaş altı sporculardan oluşan boks milli takımı, Gürcistan'ın Kutaisi şehrinde düzenlenen uluslararası turnuvayı başarıyla tamamladı.
İdman.Biz'in haberine göre, takımımız yarışmada 12 madalya kazandı. Milli takımımızda Banuçiçek Nesirli (48 kg), Aylin Nezerova (54 kg), Rza Rzayev (70 kg) ve Sefter Memmedzade (+90 kg) tüm rakiplerini yenerek altın madalya kazandı.
Finale kadar yükselen ancak finalde kaybeden Zehra Memmedova (54 kg), Ali Baxışov (60 kg) ve Şahin Aslanov (65 kg) turnuvayı gümüş madalya ile tamamladı.
Diğer temsilcilerimizden Ali Aliyev (50 kg), Vüsal Halilov (65 kg), Nicat İmanov (80 kg), Haydar Ezmemmedov (85 kg) ve Muhammed Ceferov (+90 kg) ise bronz madalya kazandı.
Böylelikle Azerbaycan milli takımı uluslararası turnuvada dört altın, üç gümüş ve beş bronz madalya kazandı. Takımımız 11 ülke arasında genel sıralamada ikinci oldu.