"Neftçi" kadın 3x3 basketbol takımı, Filipinler'in başkenti Manila'da düzenlenecek Dünya Serisi etabında çeyrek finale yükseldi. Sport24.az'ın haberine göre, temsilcimiz B grubunda oynadığı her iki maçı da kazandı.
Temsilcimiz Polonya takımını 22:14, Çin milli takımını ise 19:17'lik skorlarla mağlup etti.
Turnuvanın yarın sona ereceğini belirtelim.